Home

Arr etter piercing i navlen

Etter at du har fått satt inn en piercing er huden rød og øm en periode. Da bør man unngå at piercingen blir klemt, og at klær eller annet gnisser inn mot såret. Har du f.eks tatt piercing i navlen, kan mageøvelser være irriterende for såret Mageskinnet og navlen blir utspilt og arret kan bli større når magen vokser. Noen danner mer arrvev enn andre så det er litt individuelt hvordan en graviditet påvirker navlen og arret. Etter piercingen er tatt vil det ta litt tid før såret i navlen er helt grodd, det kan bruke opp til ni måneder på gro skikkelig Jeg tok en piercing i naveln for. 15-16 år siden. Hadde ingen komplikasjoner etter at det hadde grodd - og lot den være i en 5-6 år. Så for 10 år siden tok jeg den ut (hjelp! begynner å bli gammel!) jeg har arr - men jeg synes det er helt greit, det er ikke et stygt arr for å si det sånn - bare to hull på en måte Dersom du tar piercing i navlen, så vil du også kunne få arr etter at den er fjernet. Og d - Smykke i navlen vil ofte henge seg opp i klær og irritere noe som kan føre til at hullet trenger lengre tid for å gro, gjerne opptil ett år. - Piercing i området rundt kjønnsorganene kan skade deg eller din sexpartner. Smykket kan også ødelegge kondomet og øke risikoen for uønsket graviditet eller kjønnssykdommer

Piercing toppkvalitet · kjøp billig Piercin

Dette bør du vite om piercing - Ung

I første omgang skal du gå på apoteket å kjøpe Pyrisept og rense navlen 2 ganger daglig. Kjøp også Becimycin salve og smør godt etter at du har renset. Dette kan stoppe infeksjonen, men årsaken til at jeg vil at en lege skal se på dette, er at dette i noen sjeldne tilfeller kan man ha en såkalt pilonidalcyste i navlen får man arr etter piercing i navlen??! ja, de fleste får et arr!!! og de er ofte ikke så pene.

Hvordan påvirker piercing i navlen senere graviditet

1. Arrene etter piercing kan bli stygge og trenge kirurgisk korreksjon. Vår plastikk kirurg på Klinikk Arendal hjelper deg gjerne med en korreksjon av piercing arr om du skulle få slike problemer
  2. Hei! Er nå i uke 24, og begynner å få ganske stor mage. Har tatt ut piercingen i navlen for endel uker siden, men ser at hullet den har vært i har begynt å bli veldig stramt. Noen av dere som har kommet lenger som kan si noe om hva som skjer med dette etter hvert som jeg vokser enda mer?
  3. Har selv et styggt arr i navlen etter lapraskopien og jeg tok det i høst. Ikke det at jeg trengte ett nytt arr der, siden hadde allerede en fra før fra piercing. Kanskje siden du hadde infeksjon at det vil ta lengre tid etter det igjen
  4. e erfaringer og litt faktainformasjon om dette. Nå er det snart 7 år siden jeg tok
  5. Han understreker at denne type piercing gir stygge arr. Kun etter - Piercing gir på en eller annen måte arr, Ofte når du gjør vanlig piercing skal du ha litt ekstra hud. I navlen.

Åh, piercing i navlen e nydelig! æ hadde det, men hullet revna etter bare 4 mnd, så æ må vente et heilt år før æ MÅ ta på nytt - det blir nemmlig et grusomt arr som blir lettere å skjule dersom man tar den på nytt.. savne den nå sykt! hvis du lar ditt hull gro, så blir det et slags hakk som står ut rett over naveln, sånn har æ nu. men æ skal ta min igjen! Jeg har piercing i tunga og det var mye vondere å ta i navlen. Det er selvfølgelig verdt det men tror ikke jeg vil gå igjennom det en gang til for å si det sånn. Tida etter så var jeg veldig sår og gjorde litt vondt når jeg skulle rense. Dette bør du vite om piercing - Ung . Årsak til vondt i navlen ved berøring av navlen

Piercing i navlen! En tråd i '2011' startet av Maja87, 5 Sep 2010. Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp. Maja87 Glad i forumet. God morgen jenter! Noen av dere som har hull i navlen? Jeg har det, og har lest litt på nettet nå ang dette. Ser ut til at jeg må ta den ut Navlen er et ringformet og nedsenket «arr» i huden over midten av bukveggen. Arret er individuelt formet og kan se ganske ulikt ut hos ulike mennesker. Det er en rest etter navlesnoren som var fosterkretsløpets forbindelse mellom mor og barn. Etter fødselen faller den avklippede stumpen fra navlesnoren av, som regel mellom sjette og tiende dag

15- åringen vil ha piercing i navlen.. Ja eller nei? » Fellesforum » Anonymforum - Skravle; Hjelp oss å rapportere regelbrudd. piercing i navlen. En tråd i '2011' startet av minirose, 29 Okt 2010. Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp. minirose Forelsket i forumet. det å bule veldig ut på gensere og topper osv.. ser liksom så dumt ut og er veldig redd for at hullet skal revne etter jo mer magen vokser. Jeg er 13 og jeg tok piercing i navlen for 1 uke siden ca. Og du har gitt meg flere tips enn det hun som tok på meg ga! Hun ga meg kun 4 rensingservietter og hun sa at jeg kunne rense med vanlig såpe og vann. Jeg hører ikke på henne i det heeeletatt, og jeg bestemte meg for å ta piercing etter jeg leste dette innlegget Bodypiercing.no drives av Empire Tattoo & Piercing Horisont AS, Myrdalsvegen 2, 5130 Nyborg. Org. Nr. 916 177 542. Vilkår og betingelse

SVAR: HeiDet er i utgangspunktet ikke noe problem å verken trene eller bade etter at du har tatt en piercing. Likevel er det viktig å ta noen forhåndsregler. Det er anbefalt å vente 1-2 uker med bading. Oslo Piercing Studio 2 i Oslo opererer med 18-årsgrense. Likevel fikk den 12 år gamle jenta og hennes venninne på 14 år tatt piercing i navlen Hos menn var piercing i brystvorten vanligst, fulgt av piercing i øyebryn, øre, tunge, nese, lepper og kjønnsorgan. Halvparten av de som piercet tungen opplevde komplikasjoner. Fire av fem piercinger var utført hos spesialist i piercing, men hele ni prosent av piercingene som ble foretatt i tungen, var ikke utført av en med erfaring i dette Innlegg om alt mellom himmel og jord som berører det å være gravi Piercing i navlen; Piercing i navlen fakta; Ja, piercing er farlig, men heldigvis er det sjelden at det går virkelig galt. Det finnes ingen sikker statistikk, ettersom inngrepene ikke blir registrert noen steder. Men 95 prosent av alle praktiserende leger har behandlet personer som har fått problemer fordi de har piercing

Hvis du skal operere det bort vil du jo også få arr fra operasjonen da. Men jeg ville anbefale deg og gå til en lege som også oppererer bort føflekker og slikt,(kosmetisk kirurg) for de syr på en spesiell måte som gjør at arret blir minst mulig.Jeg har i allefall operert bort en føflekk i ansiktet, og det arret synes ikke, hvis du ikke vet at det er der Usikker på pris, men det.

Piercing i navelen - Kropp og helse - Kvinneguiden Foru

1. arr etter piercing i navlen - pointworld
  2. Problemer med piercingEt lite hull ka - Infeksjone
  3. Keisersnitt: - Arr etter keisersnitt: Derfor velger noen
  4. Piercing i navlen - Allmennmedisin - Doktoronline - Foru

Lommelegen - Piercing i navlen etter operasjon for navlebrok

1. Piercing - NHI.n
  2. Lommelegen - Infeksjon i navlen
  3. får man arr etter piercing i navlen - pointworld
  4. Piercing arr - Klinikk Arenda
  5. Piercing-hull i navlen - 3
  6. Såret i navlen etter laparoskopi - Prøvere og ufrivillig
  7. Min erfaring med piercing i navel
  • Brigitte sternzeichen.
  • Svarttrost overvintrer.
  • Mx 5 zahnriemen selber wechseln anleitung.
  • The dudesons youtube.
  • Første bombefly.
  • Parameterframstilling r2.
  • Kyllingkjøttdeig innhold.
  • Ytterkledning hytte.
  • Pc veske herre.
  • Getpersonal.
  • Bergfex langlaufen.
  • Skulderstabilitet.
  • Medizinstudium nrw.
  • Og eller å regel.
  • Notusportal81 stavanger kommune.
  • Bilskilt nr.
  • Ratko mladic biografija.
  • Ikea älmhult erbjudande.
  • Fontainebleau sehenswürdigkeiten.
  • Proteinuri gravid.
  • Flagg luxembourg.
  • Altenburg music hall.
  • Kirkelov høring.
  • Ansatte sus.
  • Pixars cars.
  • Hva er spedalskhet.
  • Barstoler bilder.
  • Hotel lübbenau.
  • Basenji temperament energisch.
  • Mckinley sko barn.
  • Geburtshaus ins leben leipzig.
  • Mat med dopamin.
  • Hva mener vi med refleksjon naturfag.
  • Bloduttredelser rundt øynene.
  • Welche marken gehören zu mercedes.
  • Dongeribukse dame 2017.
  • Kariesbehandling.
  • Piercing narben salbe.
  • Shell hamburger.
  • Kindertanzschule bremen.
  • Landpartie dagobertshausen 2018 köche.